-
İletişim bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
İletişim bilgilerinizin güncellenmesi için gerekli forma buradan ulaşabilirsiniz. İlgili formu imzaladıktan sonra mail (pazarlama@bizimmenkul.com.tr) ile ya da 0216 547 13 99 numaralı faksımıza göndermeniz yeterlidir.
İkametgah adresi değişikliğinin, ikametgah belgesi veya işlem tarihinden önceki üç ay içinde adınıza düzenlenmiş,abonelik gerektiren bir hizmete ilişkin fatura ile teyit edilmesi gerekir.
-
Hesabımı nasıl kapatabilirim?
Hesabınızı kapatmak için gerekli olan mutabakat formuna buradan ulaşabilirsiniz. Formu doldurup mail ile pazarlama@bizimmenkul.com.tr adresine veya 216 547 13 99 numaralı faksa göndermeniz gerekmektedir.
-
Hisse senedi virmanı nasıl yapabilirim?
Başka kurumlarda bulunan menkul kıymetlerinizi, Bizim Menkul Değerler hesabınıza virmanlamak için buradan ulaşabileceğiniz talimatı doldurup menkul kıymetlerinizin bulunduğu kuruma teslim edebilirsiniz.
Bizim Menkul Değerler hesabınızda bulunan menkul kıymetlerin başka kurumlara virmanı, karşı kurumun işleyişine bağlı olarak değişkenlik gösterebileceği için kurumunuzla iletişime geçmenizi öneririz. Virman talimatını imzalayıp mail (pazarlama@bizimmenkul.com.tr) ile ya da 0216 547 13 99 numaralı faksımıza göndermeniz yeterlidir.
(Üçüncü kişilere gönderilen menkul kıymet virman işlemlerinde BMD hesap sahibinin kimlik fotokopisinin ön ve arka yüzünün gönderilmesi gerekmektedir.)
-
Anlık fiyatları nasıl izleyebilirim?
Anlık fiyatları izleyebilmeniz için portföy tutarınızın 1.000 TL ve üzerinde olması gerekmektedir.
-
Şifremi nasıl alabilirim?
İlk defa şifre almak için, İnternet şubesini tıkladığınızda açılan pencerede "şifre al/şifremi unuttum" linkinden şifrenizi oluşturabilirsiniz. Şifre başvuru formunda istenilen tüm bilgileri doğru bir şekilde yazmanız gerekmektedir. Yatırım hesap numaranız aynı zamanda müşteri numaranızdır. Dolayısıyla müşteri numarası istenilen alana yatırım hesap numaranızı yazmanız gerekmektedir. Sms olarak geçici şifreniz cep telefonunuza gönderilecek olup yine internet şubesinden giriş yapıp gelen geçici şifreyi değiştirmeniz gerekmektedir. Hesap numaranız ve oluşturduğunuz yeni şifre ile hem internet şubesinden hem de mobil uygulamadan işlem yapabilirsiniz.
Şifrenizi unuttuğunuzda, İnternet şubesini tıkladığınızda açılan pencerede "şifre al/şifremi unuttum" linkinden, mobil uygulamada ise "şifremi unuttum" kısmından yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz. Şifre başvuru formunda istenilen tüm bilgileri doğru bir şekilde yazmanız gerekmektedir. Yatırım hesap numaranız aynı zamanda müşteri numaranızdır. Dolayısıyla müşteri numarası istenilen alana yatırım hesap numaranızı yazmanız gerekmektedir. Sms olarak geçici şifreniz cep telefonunuza gönderilecek olup yine internet şubesinden giriş yapıp gelen geçici şifreyi değiştirmeniz gerekmektedir. Hesap numaranız ve oluşturduğunuz yeni şifre ile hem internet şubesinden hem de mobil uygulamadan işlem yapabilirsiniz.
Şifrenizi bloke ettiğinizde, İnternet şubesini tıkladığınızda açılan pencerede "şifre al/şifremi unuttum", mobil uygulamada ise "şifremi unuttum" linkini tıklayarak bloke kaldırma işleminize başlayabilirsiniz. Şifre başvuru formunda istenilen tüm bilgileri doğru bir şekilde yazmanız gerekmektedir. Yatırım hesap numaranız aynı zamanda müşteri numaranızdır. Dolayısıyla müşteri numarası istenilen alana yatırım hesap numaranızı yazmanız gerekmektedir. Sms olarak geçici şifreniz cep telefonunuza gönderilecek olup yine internet şubesinden giriş yapıp gelen geçici şifreyi değiştirmeniz gerekmektedir. Hesap numaranız ve oluşturduğunuz yeni şifre ile hem internet şubesinden hem de mobil uygulamadan işlem yapabilirsiniz.